-ඔබේ මගේ සහ අපේ ජීවිත-

Posted: පෙබරවාරි 15, 2013 in Uncategorized

“ඔබට ඔබේ කියා ජීවිතයක්ද
මට මගේ කියා ජීවිතයක්ද
තියේ නම් …
අපට අපේ කියා ජීවිතයක් තියේවි

ඔබට ඔබේ කියා ඇති ජීවිතයද
මට මගේ කියා ඇති ජීවිතයද
නොගැටෙන තුරාවට …
අපේ ජීවිතයට අපි නොගැටේවි

ඔබ මගේ ජීවිතයද
මම ඔබේ ජීවිතයද
නොසොයන තාක් කල් …
අපේ ජීවිතය සතුටින් පිරී තියේවි

ඔබ ඔබේ ජීවිතයද
මම මගේ ජීවිතයද
විඳින තුරා
අපිට අපේ ජීවිතයත් විඳිය හැකි වේවි

ඔබේ ජීවිතයද  ඔබේ යැයිද
මගේ ජීවිතයද මගේ යැයිද
අප දන්නා තුරා …
අපේ ජීවිත අපේම වේවි”

 

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )